Afzuigkap stopt tijdens het gebruik
Kwestie
- Afzuigkap stopt tijdens het gebruik
Heeft betrekking op
- Afzuigkap
Oplossing
- Schakel de kookplaat en de afzuigkap uit, wacht 5 minuten en schakel het apparaat weer in.
- Verminder het aantal pannen.
Een afzuigkap is ontworpen om geuren te elimineren , niet grote hoeveelheden stoom. - Controleer of de filters schoon zijn en vervang ze indien nodig. Nieuwe Filters zijn verkrijgbaar in onze webshop.
- Zorg ervoor dat de aanzuiging uit de kap voldoende is.
Controleer of de lucht uit de luchtuitlaat op de buitenmuur voldoende luchtstroming heeft. - Als de recirculatiefunctie is geactiveerd, controleer dan of de koolstoffilters correct zijn geplaatst.
- Neem contact op met onze servicedienst voor een afspraak.
Wanneer de bovenstaande suggesties het probleem niet hebben opgelost, adviseren wij een bezoek van een technicus aan te vragen.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Mijn afzuigkap maakt een hard geluid tijdens het gebruik
- Afzuigkap gaat spontaan aan en alle lampjes op het display knipperen
- Wat is het verschil tussen luchtafvoer of recirculatie bij een afzuigkap?
- Onderhoud en vervanging van koolstoffilters in je afzuigkap
- De afzuigkap zuigt onvoldoende af
- Afzuigkap zuigt de luchtjes niet goed af
- Afzuigkap is ingedeukt , beschadigd of gekrast
- Afzuigkap geeft 8.8 weer op het display
- De afzuigkap lijkt minder afzuigcapaciteit te hebben en maakt meer geluid bij het gebruik van een plasmafilter
- Hoe kan ik een onderdeel bestellen voor mijn afzuigkap?
Service-afspraak maken
Dankzij onze betrouwbare en professionele service kun je erop vertrouwen dat wij elke dag de best mogelijke zorgkwaliteit leveren. Dat is onze belofte aan jou. We hebben vakkundige technici die je in het hele land snel van dienst kunnen zijn. Bij reparaties maken we uitsluitend gebruik van originele zanussi onderdelen.