Waarom zit er een ventilatie gat op de aansluiting van mijn vaatwasser
Kwestie
- Waarom zit er een ventilatie gat op de aansluiting van mijn vaatwasser?
- Moet ik iets aansluiten op het ventilatie gat van de afvoerslang van mijn vaatwasser?
- Waar dient het ventiel op de afvoerslang van mijn vaatwasser voor?
Heeft betrekking op
- Vaatwasser
Oplossing
Sommige vaatwasser zijn uitgerust met een ventilatie gat op de afvoerslang van de vaatwasser. Dit ventilatie gat wordt gebruikt voor ontluchting van de afvoerslang. Er wordt niets aangesloten op de aansluiting van het ventilatie gat en dient enkel voor ontluchting van de afvoerslang.
Was dit artikel nuttig?
Gerelateerde artikelen
- Vaatwasser geeft foutmelding i20 weer op het display en er blijft water in de vaatwasser staan
- Vaatwasser geeft foutmelding d:On weer op het display en start het programma niet
- Gebruik van multi tabs in de vaatwasser
- Vaatwasser geeft foutmelding i50 weer op het display
- De vaatwasser piept niet aan het einde van het programma
- Vaatwasser geeft melding Machine Care op het bedieningspaneel
- Hoe verhelp ik een verstopping in mijn vaatwasser?
- Vaatwasser geeft foutmelding i10 weer op het display
- De vaatwasser droogt niet of droogt slecht
- Deur van de vaatwasser blijft niet open staan